سوال : خط اختصاصی با خط اشتراکی چه تفاوتی دارد؟
پاسخ : خط اختصاصی همانطور که از نامش پیدا هست مختص یک نفر می باشد و منحصر به فرد می باشد و از تمامی امکانات خط میتوانید استفاده نمایید. به عنوان مثال در خط اختصاصی امکان دریافت پیامک ، امکان راه اندازی مسابقه ، امکان ایجاد پاسخگوی خودکار(منشی) و ... وجود دارد. اما خط اشتراکی در واقع بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته شده است.به همین دلیل صرفا از خدمات ارسال خط اشتراکی میتوان استفاده کرده و امکان دریافت پیامک و مسابقه و ... وجود ندارد.
سئوال : آیا در خط اشتراکی ، کاربرانی که خط بین آنها به اشتراک گذاشته شده است میتوانند پیامک های همدیگر را ببینند ؟
پاسخ : خیر - خط اشتراکی به آن معنی نیست که چون خط بین کاربران به اشتراک گذاشته شده است بتوانند پیامک های همدیگه را ببینند. صرفا جهت ارسال پیامک به اشتراک گذاشته شده است و هر کاربر تنها پیامک های خودش را میتواند مشاهده کند.
سوال : خط تبلیغاتی با خط خدماتی چه تفاوتی دارد ؟
پاسخ : خط تبلیغاتی همانطور که از نامش پیداست جهت ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد و در این نوع خط پیامک ها به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و در اصلاح شماره آنها در بلک لیست می باشد ارسال نمیشود. اما خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی می باشد. در این نوع خطوط پیامک ها به افرادی که شماره آنها در بلک لیست نیز می باشد میرسد.
سوال : بلک لیست چیست ؟
پاسخ : افرادی که شماره خود را در لیست عدم دریافت پیامک قرار داده اند را بلک لیست میگویند.
سئوال : لطفا چند نمونه پیامک تبلیغاتی و خدماتی ذکر نمایید.
پاسخ :
نمونه پیامک تبلیغاتی :
- اهالی شهر با خبر شوید . فروشگاه ... افتتاح گردید.
- تخفیف ویژه فروشگاه ... تا تاریخ ...
- لطفا به دیگران هم اطلاع دهید. آخرین فرصت استفاده از تخفیف عمل زیبایی بینی
- سالن زیبایی ... آماده ارائه تمامی خدمات آرایگشری در منزل شما
- تخفیف ویژه هایپر استار ...
نمونه پیامک های خدماتی :
- جناب آقای ... پرداخت شما با موفقیت انجام شد. سفارش شما به زودی پردازش خواهد شد.
- دانشجوی محترم خانم ... امتحان روز یکشنبه لغو و به چهارشنبه موکول شد.
- دانشجوی گرامی . لطفا نسبت به پرداخت شهریه خود تا روز شنبه اقدام نمایید.
- با سلام و تشکر از عضویت شما در سایت ... کد فعال سازی حساب شما 7744 می باشد.
- مشتری عزیز آقای ... فاکتور 899999 تومان برای شما ایجاد شد.
- مشتری گرامی سر رسید چک شما تاریخ .... می باشد.
- ملک شما با شناسه 11 در سایت ... تایید گردید.
- بیمار محترم، جهت اخذ نوبت با شماره ...... تماس بگیرید
سئوال : چگونه میتوانم خط خدماتی دریافت کنم ؟
پاسخ : بعد از فعالسازی پنل از قسمت مدیریت خطوط/درخواست خط اشتراکی خدماتی را انتخاب کنید
جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیر سایت تماس بگیرید
سئوال : آیا هزینه پیامک های بلک لیست برگشت داده میشود؟
پاسخ : بله - هزینه پیامک های بلک لیست به صورت اتوماتیک و حداکثر تا 2 ساعت بعد از ارسال برگشت داده میشود.
سوال : رمز عبورم را فراموش کرده ام . چه کار باید کنم ؟
پاسخ : در صورت فراموشی رمز عبور ، با همان شماره موبایلی که در سامانه عضو شده اید 88 را به شماره ۱۰۰۰۷۱۳۲۹۲۲ ارسال نمایید. سپس سیستم برای شما یک رمز موقت ارسال میکند که پس از ورود با رمز موقت سریعا باید رمز عبور خود را تغییر دهید. در غیر اینصورت در مراجعه بعدی مجدد نمیتوانید وارد شوید.
سوال : من یک پیامک فارسی جهت تست به خودم ارسال کردم . ولی هزینه 2 پیامک از من کسر شد . دلیل آن چیست ؟
پاسخ : دقت داشته باشید که هر پیامک باید 70 کاراکتر باشد.یعنی فاصله و علامت و نقطه هم جز کاراکتر لحاظ میشود و این استاندارد مخابرات می باشد. چنانچه پیامک شما بیش از 70 کاراکتر شود پیامک شما 2 پیامک لحاظ گردیده و هزینه 2 پیامک از شما کسر میشود. حتی اگر 71 کاراکتر هم باشد باز هم 2 پیامک محسوب میشود. جهت شفافیت و مدیریت شما بر روی پیامک ها ، در قسمتی که پیامک را تایپ میکنید شمارنده گذاشته ایم که تعداد کاراکتر و تعداد پیامک را به شما نشان میدهد.
سوال : من یک پیامک انگلیسی فرستادم ولی هزینه آن حدود 35 تومان شد.چرا ؟
پاسخ : لطفا دقت داشته باشید که هزینه پیامک انگلیسی تقریبا دو برابر پیامک فارسی می باشد و این استاندارد مخابرات می باشد.
سوال : آیا با خرید خط اختصاصی یا اشتراکی ، سرویس های سامانه مثل وب سرویس رایگان فعال میشود یا باید هزینه پرداخت نماییم؟
پاسخ : با سفارش خط اشتراکی یا اختصاصی کلیه سرویس های سامانه به صورت رایگان برای شما فعال میشود و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.